loading...

دنیای سرگرمی | عکس، خبر جالب و خواندنی

به گزارش ام بی ای نیوز؛ راه‌اندازي يك كمپين توسط آژانس تبليغاتي Publicis هلند به نام "من در حال حاضر مرده‌ام" براي مشتري خود يعني بنياد بيماري اي ال اس هلند، سطح آگاهي افراد را تا مرز 90% با

آگهي‌هایی از دنيای پس از مرگ +عکس

ادمین بازدید : 722 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش ام بی ای نیوز؛ راه‌اندازي يك كمپين توسط آژانس تبليغاتي Publicis هلند به نام "من در حال حاضر مرده‌ام" براي مشتري خود يعني بنياد بيماري اي ال اس هلند، سطح آگاهي افراد را تا مرز 90% بالا برده و كمك‌هاي مردمي را دو برابر كرده است.

 اكنون زمان آن فرا رسيده تا اين رويكرد مقابله‌اي يك گام به جلو پيش برود. در اين راستا، يك گروه از بيماران پيام‌هايي را در اين كمپين ضبط كرده‌اند كه پس از مرگشان پخش مي‌شود. طرح درخواست‌هاي شخصي، تبليغ براي امور خيريه و اعطاي كمك‌هاي مالي، اموات را شبيه به فرشتگاني با ماموريت تبليغاتي كرده است.

آگهي‌هایی از دنيای پس از مرگ +عکس

آگهي‌هایی از دنيای پس از مرگ +عکس

آگهي‌هایی از دنيای پس از مرگ +عکس

آگهي‌هایی از دنيای پس از مرگ +عکس
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,115
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 110,014
  • بازدید کلی : 1,043,138